Saturday, March 10, 2012

holiday !! again n again ~_~



heyhey !! im back !tau lah rindu dekat kita ken ?*perasan kejap .. hoho :)), awak dah tengok tajuk belum ?oke dah bagus ...holiday ?what?cuti lah ken .. budak sekolah .. mesti ade cuti takkan lah asyik sekola jea kot ,, boleh pecah kepala gamaknyea .. ktipu jea ... ermm tapi tak tau lah kenapa taun niyh banyak sgt cuti ... arituh baru jea kot cuti, niyh dah cuti lagi ?haishh baik nyea lah ken ..almaklumlah niyh bulan 3 ken ?so niyh baru jea cuti penggal pertama ,,belum setengah taun kott :DD... kalau boleh nak jea cuti setahun ...hoho .. cuticuti jugak lah ken , tapi ade satu benda niyh yg wajib para ckgu2 kasi kepada anak murid yg tersayang ... cehh !homework letuww ... apelagi kan kan ?homework aku rase nyea tinggi mcm gunung fuji dekat jepun tuh tau ...banyak doh ! tak tau lah nak sental mana >_< erkhh ! math n sains wajib ade ... kalau bi pulak ?kena buat pmbetulan mase PK1 tuh .. haishh btw nasib lah aku dapat 70% ,, so tak banyak sgt nak kena buat ,,,mhewmhew ^_^ .. ckp pasal periksa arituh kan .. nasib baik lah keputusan aku semuanyea lulus ,, tak hade pung yg gagal .. alhamdulilah :)) ... kalau tak dah kena jawab dah dgn parents aku asal boleh tak lulus kan kan ?syukurlahh ... selain tuh kan kan,, cuti niyh pung aku ade latihan kawad ,,, cuma hari khamis jea ... tapi tak tau lah kan kalau ketua nak tmbah hari lagii ... lagipung aku tak ade function cuti2 sekolah niyhh ..duduk rumah ,goyang kaki jea .. hihi >_^ ...cakap pasal kawad .. tarikh nyea sudah di postpone 14 april dgr cite mcm tuh lahh ... haishh asyik dipostpone jea ,,, :)) makin bertambah perubahan warna kulit niyhh ... btw takpetakpe ... sabar ... nnti kalau dah habis kawad aku nak brkabung tak nak keluar rumh sebulann ... cehh mcm dapat jea ken , sekolahsekolah .. mana boleh cuti sebulan hoho lainlan kann kalau aku niyh anak menteri pelajaran malaysia ... *k annoying gilaa :D ...

#oke lahh , sampai sini jea dulu eh entry kali niyhh ,,, kucing aku dah nangis mintak makan ... nak pergi bagi dulu niyh ,, kea ade sape2 yg sukarelawan nak tolong aku kasi kan kucing makan ?barulah aku boleh sambung mengarut dekat blog niyh ... hewhew ... k lahh babye ... cheers !

sudah baca cerita mengarut kita niyh ^_^ best ta? , apelagi tekan lah button like tuh :D

No comments:

Post a Comment