Monday, December 31, 2012

back to school 2013

hey guys !hmm dah lama kan aku tk buat entry ?rasenye dah berhabuk blog aku -.- errr sorry tak berniat utk abaikan awak BLOG .bhahahaaha . see tajuk utk entry sekarang .kay dah nmpak kan ?rsenyea cuti panjang utk tahun nih dah habis . 53 hari budak sekola cuti .wuuu emang lama tapi terasa sekejap jea cuti nih .adehhh ~ hmm kay bukak citer pasal aku pulak .tahun nih aku adalah salah satu mangsa PMR .chopp ! ehh lupa lupa yg aku nih dah tua .haishhh apelah nasib .. mungkin tahun nih aku akan kurang kan online ataupun langsung sekali tak akan hadap lappy . *sigh . cakap pasal PMR jangan lupa kay doakan aku ..hehe .bagi yg sama sama berjuang dgn aku utk PMR tahun nih ,kite buat yg terbaik okayy ! rasa nye itu jea kot yg aku nak cakap ...wait wait !before aku lupa something , jangan lupa tau 2 Januari nih naik sekola , n hari special utk aku weyhh ..hehe my 15th birthday ! see aku cepat tuaa ..haha btw sokay .cuma angka jea kott .


PMR victim 2013 .
please be nice with me :**

sudah baca cerita mengarut kita niyh ^_^ best ta? , apelagi tekan lah button like tuh :D

No comments:

Post a Comment