Monday, September 26, 2011

BUdaK mULut LOngkANg .... :P

salam...
aku nk kongsikan sikit luahan hati aku tentang kawan aku ....
mulut die ni memang padan pon di samekan dngan longkang...
mulut orng ta de insuran....ermm mcm tu lah...
die ni dh bnyak kali sakit kat hati aku...
tapi aku sabar jek sbb aku tngah tunggu mase untuk kenekan die balik.... ishh
tapi makin aku pendam makin sakit ati aku...korang ade cadangan x ape yg aku perlu buat???
die ni kalau ckp sedap ikut mulut jek...x fkir prasaan org...
kata kakak aku orng yg mcm tu mulut nye dah mcm "LOJI KUMBAHAN"

haha siot jek....
tapi x pelah mngkin tahun ni tahun die...
mne lah tau tahun dpn tahun aku pulak kan???
btw i'm enjoy!!! chill okey :)
sudah baca cerita mengarut kita niyh ^_^ best ta? , apelagi tekan lah button like tuh :D

No comments:

Post a Comment