Wednesday, September 28, 2011

peRIStiwA YAng AMaT DahSyAt ... 28/9/11 <<< tarikh yg x boleh d lupakn

huh!!! OMG malunye aku...
ceritanye bermula begini ...
tadi petang aku n my mom pergi pasar nak cari lauk...
kbetulan plak aku pakai HIGH HEEL ... haha
mse tu mak aku dah jalan dulu n aku jalan kat blakang die ...
ermm biase lah cara aku jln mcm mne kn???
kalau org yg kenal aku mesti diorang akn tau bagai mane cara aku brjalan .... :P
CAT WALK ... hikhik
n than tah mcm mne tibe2 aku boleh terpelecok tah ....mungkin aku tngah berangan kot.... :D
nasib baik mse tu x de sape yg nampak ....
TETAPI >>> tibe2 ade sorang mak cik dtng sebelah aku n die pon bekata sambil melempar kn senyuman
"terpelecok ke nak???aii nasib baik x trjatuh ..."
kalau trjatuh x dpt den menolong nye .... hehe ayt pnmbahan
mse tu aku rase nk jek msuk dlm baju mak aku... MALU SEYH
slepas mak cik tu ckp,,,muke aku baik2 manis terus kelat .... haha
btw nasib baik mak cik tu sorang jek yg nmpak ....
kalau ramai yg nmpak aku rase aku nk je jln merangkak or mengesot .... LOL



NO MORE HIGH HEELS

sudah baca cerita mengarut kita niyh ^_^ best ta? , apelagi tekan lah button like tuh :D

No comments:

Post a Comment