Saturday, October 1, 2011

lot of Home WOrk can makE SomeONe crAZy ??? :)


thats true ??? lot of homework can kill someone?? actually not at all ...
a little bit lah...
aku pon kadang2 boleh jadi gile juga kalau ade homework banyak ...
rase nak pecah jek kepale otak ni ...
tapi bukan maksud aku buat homework bnyak boleh mati ...maksud aku ialah :

1. maybe sel2 otak akn mengecut sbb terlalu bnyak subjek yg dsental dlm otak
2. akn berase tension ( kalau tension biase nye aku on9 FB jap or blogger)
3. membuat seseorang tu lapar ??? hah betul ke? aku pon ta tau
4. biasenye bile terlampau bnyak homework aku akn simpan sikit utk buat kt skoolll... haha

*aku ni merepek meraban pulak*
tapi guys jgn sesekali cube untuk memahami ape yg aku tulis niyh ...haha 
kbaii

LOL : leya alia xoxo :)

sudah baca cerita mengarut kita niyh ^_^ best ta? , apelagi tekan lah button like tuh :D

No comments:

Post a Comment