Wednesday, November 23, 2011

kenapa , kenapa & kenapa ???

oke guys ... korang dah tgk kan tjuk entry kali niyh ...
ermm ... entry kali niyh yg aku na sampaikn is about my life ...
smenjak tahun niyh aku dah ta pernah na percaye lgi dkt lelaki ...
ta tau lah sbb ape seyh ... aku pon kdang2 ta fhm dgn diri aku ...
bile aku tgk lelaki kn ,,, there's no feeling inside my heart ...(wlaupun ko hensem mane pon)
mungkin ini dsbbkan oleh mamat sengal tuh ...
yg pandai bermadah-madah shggakn aku fall in love  dgn die... 
dan byak lgi kenangan2 yg berlaku ... aku ta boleh la na story kat sini k... nnti ade mase aku story lah ...
lpas dsbbkan peristiwa tuh ... lelaki bagi aku hnyalah mcm patung yg bile aku tgk ta de feeling ...
ya ALLAH !!! teruknye aku niyh ... tapi aku akan berusaha utk melupakan kau SENGAL ...
semakin aku igt dkt kau smakin MELUAT jdi nye ... ermm ...
suda nasib badan kn ... na bt mcm mne ... BTW aku happy dgn kehidupan aku skrang niyh wlaupun tnpe lelaki ... hikhok :D



#kau mmng sengal lah ... aku meluat tgk kau ... want to throw u into the dustbin ... cos dustbin is the suitable place for u DEAR !!!
sudah baca cerita mengarut kita niyh ^_^ best ta? , apelagi tekan lah button like tuh :D

No comments:

Post a Comment