Friday, January 13, 2012

hari terbuka ! sukasuki ... :))

wee ,, hari terbuka untuk taun lepas sudah berlalu ...
lega sikit , alhamdulilah :D ... first skali tdi aku balik lambat ... pukul dobelas ...
sbb mak aku ckp kalau balik cepat nnti kene basuh baju dekat rumah ...
jadi aku buat keputusan utk balik mcm biasa ... haha terukkan?
dah ibu bagi lampu hijau kan ? apelagi ...


cikgu cuma ckp usaha lebih lagi , dan jgn asik berangan aje ... erkk ?
haha , ouh baru aku tauk yg slama niyh dkt skulah aku kakiberangan ... huh! oke i admit it
ta sangka ! btw tadi lepas balik dari skulah aku terus snapsnap .. yelakan ...
korang na tgk? jap jap ...


buat muka mintakk kakitangan :P
see ? kan kita dah cakap :))
(murid biasa aje)
 #okeoke , tuh jelah utk entry kali niyh ... byebye hewhew :D
sudah baca cerita mengarut kita niyh ^_^ best ta? , apelagi tekan lah button like tuh :D

No comments:

Post a Comment