Friday, February 10, 2012

100 things about me -.-


holla peeps ! kali niyh aku ta na ckp lebihh , aku cuma na korangg tengokk niyhh , sampai 100 tauu , yg pasti korang kene besarbesar kan mata tuhh ,, kang nnti ade yg tertido pulakks ... hoho >< ,


1. nama aku NUR ERNADIA ALIA Bt MAHMUD FAUZI *cukup pnjang ta? hoho  .. :PP
2. stay London actually tapi entah mcm mana boleh stay Batu Pahat niyh,,, *perasan gilaa .
3. anak ke3 drpd 3 adik beradik ,, erkkh dalam kepala *jgn ingat aku anak emak !!
4. umur ?lahir 1998 , ,, jadi , kiralah sendiri ,, korang kan terer math ,, *puji niyh ^.^
5. perangai ?aku baik ?nope !kengkadang baik ,kengkadang mcm singa ,,, hoho
6. aku suka nombor 2 , sbb 2 tarikh bornday aku ... *mintakk hadiah ,, haha ksengall
7. kawan ?aku suka kawan dengan sesiapa jea, asalkan bukan Syaitonnn ...
8. nombor 1 ?iye aku suka jugakk , sbb 1 , bulan kelahiran aku , januari , wuhhuuu ,*k  aku cepat tua ... >_<
9. k-pop? seriesly aku ta minatt ,, ta tau kenapa ?sbb aku anak jati MALAYSIA *skema gila ayatt menyampah.
10. tikus , cicak , katak ... paling aku geli ,, lipas ?lagilahh ,, ohmann
11. tinggi?cuma 149 jea ,*aku mmng rendah ,, berat ? 49 or 50 kg ... *berat aku ade dua ... jeles ?
12. gedikk ?bukan cara aku oke ,,, ohh paling aku menyampah ...
13. mulut puaka ?kengkadang jea , kalau dah geram na mati sgt ....
14. aku suka warna biru air laut ... cantikk tau ! ^_^
15. PMR candidate 2013 ,,, batch terakhir utk PMR ,,, lepas niyh dah ta ade dah PMR ....rugi siapa yg ta dpt amik PMR :PP
16. english ?subjek favourite tuhh ,, winkwink ^_^
17. suka cheese cake , ade sesiapa boleh buat kann ?sila beri nombor telefon anda :)))
18. lahir dekat JOHOR , anak jati JOHOR lah katakan ^^ hewhew
19. mula berblogging since tahun lepas .
20. facebook ?kalau dah bukak berjam-jam mengadap ...
21. pashmina ,, ohh aku taksub gilaa ,
22. suka shopping n membazir ,, duit ayah yg jadi mangsa , hoho ><
23. lambat lagi ke na sampai 100 niyh ?huh .
24. ta pernah tengok cerita VANILA COKLAT tuhh .best kea ?
25. stalker terhebat ... beware !
26 .aku suka annoying , sebab ta akan rase busan .
27. peminat setia taylor swift .
28. dia ohsemm , suara sedap , hebat .. drpd NL tuhh ...
29. ta tahulah kenapa kerek sangat semua benda aku na kasi tahu niyh . -.-
30. anti dekat NL .ta tau kenapa . sbb hari2 jumpa dia .jemu sudah ,oke ayat agak kurang ajar ..
31. dah ta ade idea niyh ..
32. tak suka askrim strawberry , nak muntah rasa ..
33. kurang minat dekat lagu melayu jiwang .tak pandai lah jiwang2 niyh .
34. pencinta kucing terhebat lagi bombasticc ..
35. mangsa kawad tahun niyh .
36. makhluk tuhan yg paling penakut gila tahap triple gigabait .
37. banyak gila kot nak sampai 100 .
38. tak rabun tapi bajet gila na pakai spect . haha 
39. aku nak duduk dekat ROME untuk setahun boleh ?
40. sangat malas nak siapkan homework .
41. tak suka masak , tapi suka makan .
42. ayah kita reti masak ,korang ade ?
43. benci dekat manusia yg bertopengkan syaitonn
44. tak suka kopi dan nescafe , huh !pening bila dah minum ..
45. justin bieber tak hensem mana pun ,  jangan marah .
46. tak berapa minatk Greyson Chance .
47. cerita Al-Hijab cam bangang . -.-
48. suka makan tomyam ,, sedap tau , lagi2 my mom yg masak .
49. tak suka pendam perasaan .
50. tak pandai edit gambar jadi ohsem mcm orang lain .
51. tak pandai main catur , hate it !
52. tak berapa nak suka teddy bear .
53. suka berstyle ,cuba fesyen2 terkini .
54. besar nanti nak jadi bussneswoman berjaya ,ayat tak boleh belah .
55. cerita Titanic berjaya membuat aku menangis .
56. garang gila nak mati , kengkadang jea lah weyh .
57. guna nombor maxis . wuhhuu  best .
58. mudah benci dekat orang yg berjaya buat spoil dngan aku .
59. cerewet gila tahap kritikal .
60. ada dua orang kakak . sorang garang , sorang lagi tak berapa garang . ><
61. Robert Pattinson hensome . ^,^
62. matured ? 50/50 jea .
63. tak suka memaksa dan dipaksa
64. subjek geografi paling tak suka ,patutlah aku sesat jalan .
65. sabarsabar dah nak sampai 100 dah niyh .
66. teringin nak cari adik angkat ,tapi terasa malas pulakk ,angkat diri sendiri lagi bagus kot .
67. cepat give up ,kalau tension sangat .
68. nak sangat belajar main gitar .
69. cerita indon mengarut jea , tapi aku layan jugak .
70. donut donut , yummmy ^_<
71. tak suka baca novel , lagi2 yg pasal cinta cinta .anti gilaa
72. kaki bodek termasyur , hohohor
73. tak suka berharap sesuatu yg belum pasti .
74. cinta ?ketepikan dulu .. belajar penting weyhh  .
75. kawan2 dan keluarga adalah segalanye .. *love u :))
76. tak suka hipokrit .
77. twitter tak berapa nak aktif sangat ,sebab tak reti guna .. 
78. saya sayang awak .
79. saya sayang ayah .
80. saya sayang ibu .
81. sekolah dekat manamana semuanya same jea , yg penting niat nak belajar .
82. tak penat ke ?sumpah stalker lah korang niyh , lol
83. ramai kata saya sombong ,tapi sebenarnya saya pemalu , kihkih
84. suka membebel .pekak kan telinga tau . hoho
85. bunga lily , suka gilaa
86. benci warna kuning .
87. tak suka air gas ?euckks , rasa sabun weyh .
89. saya ade buah hati , ktipuu jea .
90. tak suka makan semut .. hoho
91. wee , dah nak sampaii 100 dah, sabar sabar .
92. korang perasan tak no 88 tuh hilang ?cuba fikir:PP
93. tak suka tengok movie hindustan , bosann ,sikit2 nyanyi .
94. be myself unly ..
95. aku tak suka ayat jiwang !ohh pehliss lah ,
96. suka lemon .
97. tak suka copy cat dog. 
98. kaki like dekat facebook ... winkwink :)
99. peminat setia movie harry poter . best woo
100. hoyeah !hoyeah ! akhirnya 100 jugak , alhamdulilahh ..


#penat tau nak menaip sebanyak niyh *buat muka simpati , hoho , kbhaii ,,, dah habis baca ?haa syukur lahh ... jadi korang dah tau dahh kann ? chill ^_^






sudah baca cerita mengarut kita niyh ^_^ best ta? , apelagi tekan lah button like tuh :D

No comments:

Post a Comment