Friday, February 3, 2012

kan aku dah cakap !!!

 
 
holla peeps !!!rindu ta same kita?rindu ta?rindu?alahh terharunya *kperasan hoho .,,dah tengok tajuk untuk entry kali niyh? oke bagus lah dah tengok kann,.*hari niyh mood kurang baik sbb aku tengah dilanda dilema beb!dilema >sbb tuh kali niyh entry aku ta penuh dengan gurau senda serta mengarut-ngarut aku tuhh... first of all , seriesly aku dalam dilema dngn 2 orang mamat niyh... aku terasa bersalah,mengkhianat seseorang dan aku suka dekat someone sedangkan aku tau dia dah ade gegirl ... ohh TUHAN ! mcm mane niyh ?sekarang niyh aku ta tau lahh na buat macam mane ,,, so sekarang aku na story dengan korang tentang delima yg aku hadapi niyhh ,, huh! -,- ...*ayat skema gilaa ...
first , aku ta suka dekat dia , aku anggap dia mcm biasabiasa jea , tapi makwe dia tuh yg pakse aku untuk terima dia, even hati aku ta berapa suka dkt dia sbb ...
i. dia sakai
ii. selekeh
*oke aku memang cerewet n pantang tengok lelaki yg sakai2 niyh , lebihlebih lagi dkt lelaki yg pakai selipar kalau na keluar dngn awek2 diorang ,, sumpah !kalau aku malu lah weyh jln sbelah diaa , sbb bapak aku sendiri ta pernah pakai seliparr .. so, seriesly aku mmng ta suka tengok kuku kaki lelaki ...

second , aku suka dekat dia , tapi dia dah ade makwe ,, *ktuh jea yg dapat aku kasik tau pasal dia,sbb dia private sikit ,,, kang kalau aku tulis lelebih ,ta memasal air mate jatuh  ,tisu selori dekat sbelahh ... *nanges lah kann ... apelagi ... >> BTW aku ta suka lah jiwangjiwang niyh ,, geli doe , ulang suara geli geliman doe ... haishh .... oke kegilaan aku dah kembali pulihh , so , aku dah na mula annoying niyh ... hoho ... ermm oke mungkin lepas niyh mase aku full sbb aku masuk kawad beb ! kawad ! hoho , ta sangka betul lah kann ?haishhh terasa sadisnya bila aku masuk kawad niyh,.,, *eh eh mcm dah lari tajuk entry jea ... haiyaa 



# btw sampai disini jea lah ea .. aku dah penat na annyoing lelebih niyh , kang ta memasal korang sakit jantung .... hoho ,,, yg pasal kawad tuh kan ?nnti aku buat entry pasal kawad... sbb aku tengok dengan mate kepala aku sndiri ,nmpaknya korangkorang niyh dah buat muka excited na tau pasal kawad tuhh *perasan+sengal ...haha kbhaii


sudah baca cerita mengarut kita niyh ^_^ best ta? , apelagi tekan lah button like tuh :D

No comments:

Post a Comment