Saturday, January 21, 2012

CUTI KEMBALI LAGI ^_^


wee ,,, haa ? ^______^ ... senyumsenyum ... *ta memasalll ... haha btw korang na tauk ta kenapa aku begini ?
haa ,,, kalau macam tuh sekarang BESARKAN MATA ,,, bulatbulatkan ,,,then tngok dkt tajuk untuk entry kali niyh ... cuti sekolahh doe ! cuti! siapa ta suka kan ? walaupun cuma seminggu aje (sempena raya cina) .... mestilah sukasuka ... kan ? *ngangguk sikit ... yeah ! ... ermm walaupun cuma seminggu aje ,, cikgu ta lupa jugakk untuk membekalkan HOMEWORK ! fuhh ... alahaiii ... malas bebenor rasa nya ... btw nasib aku baru aje FORM2 ... belum lagi FORM3 kan .... oyeahh ! aku kesian dngan merekamereka yang digelarr sebagai VICTIMS PMR ! cuti sekolah mesti homework melambak-lambak bagai kan ? aalahhh kesiannya ... *tahun depan aku rasa jugakk :P ... btw cuti sekolah niyh jgn terlampau stress sangat kan ... thats all untuk hari niyh ,,, BILIK AIR DAH MEMANGGIL , SURUH AKU MANDI ... hewhew >_< ,,,

#ouhouh ! sebelum aku terlupaa , aku na ucapkan SELAMAT TAHUN BARU CINA ... bagii yang menyambutt ... GONG XI FA CHAII *erkkh hebat ta ? walaupun aku ta reti cakap cina , tapi aku boleh cakap niyh ... >> buat muka BERLAGAKK :P .... haha ,, opsss ta lupa jugakk untuk sesiapa yang tidak menyambut ,KORANG JANGAN TERLELEBIH SUDAH .... main mercunn lah ... yang palingg best JANGAN HADE YANG CURI LIMAUU :P ... ye lah kan ... raya cina , sana sini LIMAU ... oke byebye ... hade mase lagi aku buat entry baru ! TATA ^_^
sudah baca cerita mengarut kita niyh ^_^ best ta? , apelagi tekan lah button like tuh :D

No comments:

Post a Comment