Friday, January 27, 2012

tak suka T_T say NO!

 
 
holla peeps !haihai ! ade rinduu sama kita ta ?*cehh perasan kejapp :) wake up guys !wake up please , *ktetibe jek kan aku niyh ? oke aku malas na banyak bunyi niyh >_< ... hari niyh kitakita silent je oke ... before that , aku na tnya niyhh , hari niyh hari ape ?tau ta? apee ? SABTU ? haa really ? korang sure ke ?ohh mann ... jadikk tinggal esok jea lahh cuti kan ?kann ? *angguk sikit , oyeahh ^_^ ... aku cuma mau tanya itu jekk , okeoke .. straight to the point jek lahh ea .. sekarang korang dan korang fokus dekat tajuk utk entry kali niyh .. fokus!fokus ,, kalau korang mcm kamera DSLR ,cuba zoom ,zoom ,kasi jelas sikit :P.. *kgurau ... sekarang smua dah tau kan tajukk utk entry kali niyh ?*double thumbs up sikit utk aku ,,, winkwink ...so , apekena mengena nyea tak suka , SAY NO tuh ?*mula berfikir ,awan dekatt atas kepala dahh berkepul-kepul ... imaginasi mula bermula , cehh ,kcukupcukup , kang ta memasal nnti ade yg nmpak bintang pusingpusing atas kepala :P ... sekarang ,aku akan mulakan story aku niyh ... sebelum tuh beri tepukan , baling lahh bungabunga ,panjang tau aku na menaip niyh ... kalau boleh belanja aku TUTTI FRUTTI muahh , *kkeluar tajuk entry pulakk , btw ckp pasal TUTTI FRUTTI niyh kann , korang dah pernah makan ?atau ade yg ta tauk ape benda kejadah tutti tutti niyh ? oke aku kasik tauk ,, kalau yg ta tauk tuh kan , pernah tengok video CINTA  BUKULIMA *eh salah taip pulakk , MUKABUKU , alahh yg penyanyinya tuh LATIF IBRAHIM ? erkkh ? oke oke aku salah taip pulakk ,, NAJWA LATIF ... yg lagu nya mcm niyh kita berkenalan hanya dalam laman mukabuku ,, tralalalalala  oke , cukupcukup ,nnti ade orang menangis pulak dengar aku nyanyi , pffftttt , *oke dah banyak sangat niyh aku mengarut ,kang sampai esok jugakk benda niy baru habis ,, haishh ... >>>berbalik kepada tajuk kita yg sepatut nya dibahaskan , cehh ..oke lahh , actually , aku ta suka n SAY NO bila >>di tuju khas buat kau yg digelar CAPITAL 'S' :))

1. panggil aku dengan perkatan BABY ?ohh god , geli ah sial .. kenapa 
ta terus panggil B_ _I jea ? kan senang ... hoho
2. mintakk topup dekat aku ?walaweh terlebihh pulak kau ! ta gentle doe!
ingat aku niyh anak toke cop topup ?
3. cakap bendabenda yg ta sepatutnya ?mintak benda yg ta sepatut nya kau mintakk ?
eh kau ! saham aku tinggi weyhh ! aku masih ade maruah doe .
 


 
...........................
banyak lagi sebenarnya niyh , tapi disebabkan tangan + urat jejari mau tanggal ,aku kasikk 3 jea .. cukup ta?cukup ta ? *anggukangguk :))




# thats all untuk kali niyh , tangan aku dah penat weyhh ! penatt ! ... oke , karangan BM aku masih bertangguh lagi tuh , bagi sesiape yg berminat na tolong kita *buat muka kesian ,sambil mata berair ... HOHO .. sila tinggal kan NOMBOR TELEFON anda ! jasa anda teramat-amatlah dihargaii ... terimakasihh *ksengal .. byebye :))




sudah baca cerita mengarut kita niyh ^_^ best ta? , apelagi tekan lah button like tuh :D

No comments:

Post a Comment