Thursday, January 26, 2012

kalsium ! kalsium >> mau tinggi :P

 huh !>_< ... hurmmm ,,, ohhmann ... *kstopp ! jangan jadikk sengal ! .. ok kite straight to the point jek lahkann ,, oke , korang dah tau belum entry kali niyh ? haa ape ? BELUM ?*sambil buat muka terkejut mintakk penampar ,,, sekarang besarkan matamata korang sebesar yg boleh .. *jgn besar sgt kang terkeluar nnti aku pulakk yg kene hantar prgi HOSPITAL , >>haishh abiskan duit makbapak aku je lahh ,,, *ta memasal, oke aku sengal ! .... cukupcukup ... KALSIUM beb ! bila berkaitan kalsium mesti nak TINGGI !ulang suara TINGGI!...maaf overr pulakk ! sekarang niyh aku sendiri ta tauk , atau ketinggian aku hanya sekadar dipinggiran? *cewahh ,mcm tajukk lagu pulak,,, oke abaikan ,, huh !ta tauk lah aku niyh boleh tinggi sampai mana .. kalau dekat rumahh , aku rasa aku lah yg paling tinggi diantara adik-beradik ku tuh *buat muka berlagak ,sambil melambai-lambaikan tangan mcm miss world ! haha kmengarut , tapi bila dekat sekolah ,aku rasa bila berdiri sebelah merekamereka , mcm berdiri sebelah KLCC woo , ulang suara KLCC ... mcm langit dengan bumi pun hade .... walawehhh , dah tahap kritikal niyh :(( ... haha btw aku na jugakk tinggi , aperasa nya ekk jadik org tinggi niyh ?*dalam fikiran aku , nnti bila tengok org boleh jeling-jeling ,pandang mcm semut , yelahkan org tinggi ... >>oke anganangan aku mengarut +merapuh+sengal ... oke sebelum tuh , ta silap aku , last aku ukur tinggi aku 149 cm ? see ? how short i am ,,, *tetiba mengalir air mata , tisu dah sebeban dekat sebelah niyh .... ksengal .... haha ,,, oke relekss kejapp , ade gambar niyh yg na dtunjukk ... sob sobb T_T ... *tangan dah na tercabut , asyik menaip aje drpd petang tadi ...


see ? who tall are you ? weyh ! terasa nih weyh ,, who tall are you ... *ksentapp kejap
# aku dah fikirfikir , nnti bila ade org na jumpa aku atau na ckpckp dengan kengkawan ke , na suruh dekat tangga , sbb bila dekat tangga nnti nmpak sama tinggi jea kann ?kann ?*angguk sikit , paksa niyh  ... idea ta masuk akal ,, habis nnti kalau cikgu na jumpa ,dekat tangga jugak kea ? kang ta memasal di cop sebagai minah tangga ... muahaha ,,, *KRING ! KRING ! maaf maaf , phone kita bunyi , ade orng telefon ,,, >>tipu jea , padahal tangan dah tercabut ... kbhoii ,,, nnti tunggu entry baru pulakk ye ! almaklumlah , sejak akhirakhir niyh , kita rajinn na update blog ...hoho ^_^
sudah baca cerita mengarut kita niyh ^_^ best ta? , apelagi tekan lah button like tuh :D

No comments:

Post a Comment