Thursday, January 26, 2012

hari niyh hari ape ?? blurr

 
 
 holla peeps! wuhhuuuu .. erkkh ? >< ... ouchhh ! fuhh ! *kstop , aku dah mula nonsense .... awakawak !*cehh awak konon ... korang dah tengok  tajuk entry kali niyhh ? oke bagus dah tengokk , ta payah susahsusah korang besarkan biji mata tuh sampai na terkeluar bagai ... *kgurauu ... JUMAAT kan ? ulang suara JUMAAT kann ? oke jumaat , ape yg korang tau ek pasal hari jumaat ?penghulu segala hari ? hari yg mulia ?berlakunya hari kiamat? oke tuh semua orang pungg tahu ... ade satu jekk niyh yg semestinya korang ta tau ... sbb yg tau aku sorang jea ... *buat muka berlagakk , sambil melambai-lambai tangan mcm miss WORLD ! haha ,,, *cukupcukup ... oke na tau ?oke lah aku kasi tau ,, niyh malas na panjang-panjangkan entry , kang ta memasal entry niyh sampai esok pungg ta siap lagi ,,, muahaha , straight to the point jeh la kann *beri tepukan sikit utk aku ,penat dah niyh na menaip n mulakan story :P ... hari niyh JUMAAT , oke yg aku na kasi tau korang dan korang tuh kann ,,, errmm japp eh ?ape ek aku na cakap ?lupalupalupa ... haha *tampar sikit pipi aku niyh , kasi gegar dan sedar punya ...oke shutt ! senyap ! HOMEWORK ! HOMEWORK ! beb ! homework aku belum siapp ... even tinggil sikit mcm sebutir beras tuh pun aku belum siap kan lagii ,,, sadiss nya kann ? *jgn angguk jgn angguk ,kang ta memasal kaki ku sampai di muka mu ! ...cehh macam berani jea kan ?kaki pendekk , ta mungkin lah sampai *oke aku tauk , kaki pendek ... tachingg kejapp !tisu dekat sebelah dah bergunung .... btw ituh lah aku , suka bertangguh malam sekolah nnti baru terhegeh-hegeh na siap kann ?*sebenarnya bukan macam tuh , saje jea na panjangkan entry niyh ,sbb tuh taip mcm tuh >_< ... haha oke ! jadikk korang dah tau kan hari jumaat niyh ade ape ? kalau cikgu korang tanya , ckp cenggini *HARI JUMAAT ,HARI KAWAN SAYA BELUM SIAPKAN HOMEWORKK ... *ksengal doe aku ! jgn ikut ajaran sesat aku niyh ,, oke cheers ...


# thats all untuk entry kali niyh ,, dah na azan niyh , aku na pi masjid , na perhatikan budakbudak sembahyang dekat saff belakangg !ulang suara , na pergi MASJID *cehh , seriesly , ta hade nya aku na pergi masjid hari jumaat niyh ... malu doe dengan pakcik-pakcik , mamat-mamat ... sbb perempuan bukan nya ade ... kalau ade pungg cuma makcikmakcikk ... ta sekepala beb !haha oke mulut aku memang macam longkang ,asyik mengata orang jea ... kbhaiii , tunggu untuk entry yg seterusnya oke :)) *buat muka excited siked ...

sudah baca cerita mengarut kita niyh ^_^ best ta? , apelagi tekan lah button like tuh :D

No comments:

Post a Comment